TBWA advertising, Amsterdam
TBWA\
TBWA\ is een van de grootste bureauketens in de wereld. De Nederlandse vestiging betrok een gloednieuw pand in Amsterdam en schreef voor het interieur-ontwerp een pitch uit die gewonnen werd door AbrahamsCrielaers, met bijdragen van Staat Creative Agency.
TBWA\ heeft als motto “disruptive thinking”. Als symbool hiervoor is een nieuw trappenhuis in het hart van het bedrijf geplaatst. De trappen komen op verschillende verdiepingen of in andere richtingen uit. Dit creëert niet alleen de beleving van “disruption” maar het vergroot ook de samenwerking tussen alle companies binnen TBWA\.
Het hele pand is casco gebouwd en ingericht in 12 maanden. De aanbesteding, bouwbegeleiding en realisatie werden verzorgd door AbrahamsCrielaers.
Ontwerp, onderhandse aanbesteding en bouwbegeleiding: | o.a. Suzanne Abrahams-Holtz ( AbrahamsCrielaers) ism …,Staat Agency |
Oplevering: | 2009 |
In de pers | lees meer |