TBWA advertising, Amsterdam

Disruptive thinking

TBWA\

TBWA\ is een van de grootste bureauketens in de wereld. De Nederlandse vestiging betrok een gloednieuw pand in Amsterdam en schreef voor het interieur-ontwerp een pitch uit die gewonnen werd door AbrahamsCrielaers, met bijdragen van Staat Creative Agency.
TBWA\ heeft als motto “disruptive thinking”. Als symbool hiervoor is een nieuw trappenhuis in het hart van het bedrijf geplaatst. De trappen komen op verschillende verdiepingen of in andere richtingen uit. Dit creëert niet alleen de beleving van “disruption” maar het vergroot ook de samenwerking tussen alle companies binnen TBWA\.
Het hele pand is casco gebouwd en ingericht in 12 maanden. De aanbesteding, bouwbegeleiding en realisatie werden verzorgd door AbrahamsCrielaers.

Ontwerp, onderhandse aanbesteding en bouwbegeleiding: o.a. Suzanne Abrahams-Holtz ( AbrahamsCrielaers) ism …,Staat Agency
Oplevering: 2009
In de pers lees meer
Gerelateerde Projecten
Neem contact op

Heeft u vragen? Vul het contactformulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Not readable? Change text. captcha txt

Typ je zoekwoord en druk op enter

Oom-verzekeringen-interieurconcept-suzanne-holtz-studio-017-fotografie-Matthijs-Borghgraef